11 December 2011

Coś dla dziewczynki, coś dla chłopca.

17 comments:

Ewa said...

aaaaale obłędne są :) Zawsze jak patrzę na Twoje wytworki to z zachwytu wyjść nie mogę :)

Ewka said...

No ja tak samo, jak Ewa:) Jak zawsze cudne, pomysłowe i wykonane po prostu wspaniale:)Pozdrowienia z mokrej Polski:)

drutefka said...

Kocham Twoje stworki! Zdjęcie w pasku bocznym, na którym Zosia śpi ze swoimi maskotkami jest po prostu boskie :)

Eliza/Tuome said...

cudne stworki ^^ zgadzam się z drutefką - zdjęcie z maskotkami jest śliczne ^^

Kasia z Różności said...

Fajny smokuś i świetna blondyna :)

olllq said...

Uwielbiam Twoje stworki , lalki , misie , koty i smoki .... Chyba się powtarzam. Kiedy spojrzę na Twoje dzieła zaraz chce mi się machać szydełkiem.

Myśli pisane said...

ten dinuś jest fantastyczny! ja na jego widok oszalałam, a co powiedzą moi chłopcy jak im go jutro pokażę? zobaczymy.....

Myśli pisane said...

dla mnie to dinuś, ale może być też i smokuś ;-)

Sebastian and Barbara said...

sliczne :) Pozdrawiam B Nasz Blog

renataa25 said...

Pan smok uroczy i dziewczynka również:)) Za każdym razem cudeńka nam pokazujesz:)) Chyba nie ma dla Ciebie rzeczy niemozliwych?!!

Aga said...

piekne oba :)

dudqa said...

Slodkosci

by_giraffe said...

aaaaa cuda dwa!!! rewelacja:)

Unknown said...

slicznie!!!

Louve said...

Nooo dinuś pierwsza klasa! Mój Bartuś nie wypuściłby go z rąk ;)))

Ania said...

Niebieski stwór jest cudny!

Szydełkowy Salonik said...

Prace są cudowne, bajecznie kolorowe i takie słodziaczkowe :o))
Zostaje na dłużej- Pozdrawiam cieplutko- Kasia