07 February 2011

Następny konik i ptak dziwak :) ( Next pony & freak bird)









17 comments:

Ewka said...

O mamo!!! Jakie piekne!!!! Cudne kolory ptaka!

InezArt said...

Ja chcę zaprosić do mnie, kończę działalność i wyprzedaje lub wymieniam rzeczy. http://inezart-ag.blogspot.com/

Kasia z Różności said...

Jak zwykle cudoooo!

ankarcraft said...

Cudne, nie mogę się nadziwić starannością wykonania...i te kolory :-) wiosna unosi się w powietrzu mimo pogody za oknem.
Pozdrawiam.
http://ankarcraft.blogspot.com/

delfina said...

Sto lat nei opisałam slówka , ale cudne grono udaje mi się ogladac na bierząco:D Stokroteczko , te kolorki , te pomysły , ta robota .... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:D Rozpływam się nad tymi stworkami :D
A czemu nei komentuje ? Bo prędkośc netu nie pozwala mi na wejscie do komentarzy , po trzech próbach przesłania trafia mnie ;) i rezygnuje , ale dziś moge zaszaleć:D Buziol .

Szydełkowe czary-mary said...

Cudowne .

anielina said...

Ptaszek - dziwaczek jest cudnej urody...ale konik jeszcze bardziej uroczy...Zosieńka zresztą to potwierdza, jak widać...Pozdrawiam Was serdecznie!

renataa25 said...

Ptak jest przecudnej urody, bardzo kolorowy a kolorków nam brakuje, konik tez jest super!!!!!!

Ania said...

Ptak jest extra! Masz niezłą wyobraźnię, fajnie dobierasz kolory i masz talent szydełkowy, ale o tym chyba mówić Ci nie trzeba. Zdolniacha, jak nic!!! :)

ALEXLS said...

CUdne stworki w rajskich kolorach!
Alez Zosia sie zmienila! Czas nie stoi w miejscu, a po dzieciach widac to najbardziej!
Pozdrowienia dla Was:)

br0mba said...

ptaszysko swietne, a konik przesłodki, ta mordka przeurocza - cudo!

Unknown said...

Ptak jest boski po prostu :):):)

Dana Solmilar said...

Ptak dziwak powala na kolana, a konik jest przesłodki!
Pozdrawiam:)

Kasia said...

Dziwak jest słodki. Nie wiem co mi się bardziej podoba, kolory czy kształty :)

Anna said...

Konik i ptak dziwak po prostu szał-słodkości i jak starannie wykonane- nie moge wzroku oderwać ;)

Myśli pisane said...

ptak cudny

Paulina said...

zdolniacha :))