23 September 2009

Witam.

Witam wszystkich serdecznie . Ostatnio dostaję od Was kochani ogrom mejli i wiadomosci ( za które zresztą bardzo dziękuję :) ) . Bardzo często pytacie o schematy moich misiów ... no i tu jest problem bo ja nie mam żadnych schematów ani opisów . Robie je sobie tak z glowy , tak poprostu aż cos tam mi wyjdzie . Pomyslalam sobie jednak , że jak znajdę troszkę czasu to cos skombinuję i umieszcze na blogu . Nie jestem najlepsza w robieniu opisów ale postaram sie zrobić to najlepiej i jak najbardziej czytelnie dla Was . Dajcie mi czas kochani :) . Pytacie też z jakiej welny korzystam , cóż różnie to bywa ... swego czasu robilam z wszystkiego co mi pod rękę wpadlo ale ostatnio dlubie tylko z welny; "Debbie Bliss" >Rialto Dk< 105m albo z >cashmerino aran< 90m . Jak dlamnie są superasne , mam wrazenie , że miski same sie robią :D .
To by bylo na tyle , chora jestem i jestem teraz na przymusowym urlopie :/ , bo moj menager jest bardzo przewrażliwiony i stwierdzil , że jestem zagrożneim dla naszych klijentów ;)i mam siedziec w domu . Więc siedzę , siedzę i dlubie powolutku pacynki na paluszki ..
Pozdrawiam stokrotnie :) Dobrej nocy .

7 comments:

ALEXLS said...

Zdrowiej Stokrotko! Buziaki i usciski!

Dana Solmilar said...

Życzę szybkiego powrotu do zdrówka!
Pozdrawiam:)

Kropelka said...

Zdrowiej nam ,Stokrotko!!
:* :*

ta Magda said...

z jednej strony fajnie, że dzięki chorobie masz czas na dzierganie, no ale choroba ma to do siebie, że mocno dokucza, więc zdrowiej szybciutko :)

evejank.blogspot.com said...

Mam ten sam problem.Wszystko co robię robię bez schematu. Czasem ktoś pyta o wzór a ja go nie mam i tu się czasem niektórzy obrażają .
Nie bardzo potrafię powiedzieć komuś jak to zrobić nie liczę oczek.
Dużo zdrówka życzę i kolejnych udanych miśków

Urszula Cz.Nardello said...

Duzo zdrowka zycze!!! :)

robaczek15 said...

no to zdrówka życzę :) A co do wzorów na misie, to ja też tak mam, że często robię miśki z głowy bez zapisywania. Tak jest chyba najfajniej, bo wtedy każdy misiek jest niepowtarzalny. Czasami robię z gotowych wzorów jeśli takie wpadną mi w ręce, aby sprawdzić z ciekawości co to mi wyjdzie. Wystarczy znać słupki i półsłupki, mieć trochę wyobraźni i każdy może sobie stworzyć takie maleństwo. Metoda prób i błędów sprawdza się w tym wypadku znakomicie!
Pozdrawiam jesiennie :)