30 July 2013

nowa ekipa :) ( new team )















9 comments:

Azalia said...

Witaj
Czekałam aż pokażesz coś nowego. I są nowości. Kociak powlający, a sówka śliczniutka. Ostatnia zabaweczka też mi sie podoba. Ech, nie będę wymieniać, wszjuściutko jest fajniuśkie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

krainamojejfantazji said...

Jak Cię nie ma to nie ma, ale jak zamieścisz post to nie można od tych cudaków wzroku oderwać;) piękności ;) zapraszam do mnie ! ;)

Anonymous said...

Jak zawsze zachwycasz ;) Grzechotka wspaniała! Świetny pomysł! Pozdrawiam ;)

AGADO. handmade with love said...

Bardzo nam się podobają Twoje nowe prace, są świetne. :)

Anonymous said...

wow wow wow :) śliczności :)

Unknown said...

Świetna ekipa:)

blogerzaby said...

Cała ekipa przecudna, czekałam na nowe cudeńka i się doczekałam, warto było :D

marygurumy said...

Votre travail est fantastique, une vrai merveille je suis en admiration
BRAVO

Unknown said...

nie przestajesz inspirować ! :)
zaszydelkowani.blogspot.com