19 September 2010

Panna Wredotka.

Wzielo mnie na dzierganie lalek .Zinspirowala mnie moja Zoska , która wierzy w to , że potrafię zrobić "wszystko" :D . Poprosila mnie żebym zrobila jej "mroczną Mędi" :D i tak wzielam się za lale .
Jakos ostatnio czasu mi brak , żeby cos napisac . W październiku zdaję prawo jazdy więc uczę się ;)Poza tym nawiązalam wspólpracę z jednym ze sklepów w Galway . Uwielbiam ten sklep ( w nim kupuję welnę) , znajduję się w samym centrum miasta , jest pelen uroku i przepięknych ręcznie robionych rzeczy ... Jest to dlamnie wielkie wyróżnienie że wlascicielki zechcialy moje dlubanki . Jestem szczęsliwa !! :D
A o to Panna Wredna ;) , troszkę przypomina mnie samą :D :D :D
Pozdrawiam Was kochane ludki i dziękuję , ze do mnie zaglądacie ! Pa.





15 comments:

barbaratoja said...

Świetna, ta z poprzedniego wpisu też;-)

suriart said...

Bardzo ładne laleczki:)

abaszka said...

Super wredotka i gratki za współpracę :) Powodzenia w nauce!!

anielina said...

Panna Wredotka jest super...Gratuluję współpracy!Może jakieś zdjęcia sklepiku wrzucisz...Strasznie jestem ciekawa!Pozdrawiam i dziergaj dalej swoje wredotki!!!

Bovary said...

Cudne,cudne,cudne są Twoje lale !!! A ta to normalnie wymiata ! I włosy ma extra !

Unknown said...

Piękne te lale i takie z charakterkiem ;)

Kasia z Różności said...

No to gratuluję! Masz co robić. A lala jest jak zwykle odjechana, pomysł na włosy extra :)

inno said...

Obłędna... i te włosy... :)
Pozdrawiam...

renataa25 said...

Cudo i jestem pewna, że nie jedna z nas utożsamia się z Panną Wredotką:)) Wyszła Ci super!!!! Gratuluję i jak najbardziej nalezy Ci się to wyróżnienie!!!!!

decou-galeryjka said...

jak Mała Mi z Muminków:)
pozdrawiam serdecznie,
http://decou-galeryjka.blogspot.com/

zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

Olu said...

świetna jest!

psianka said...

Wredotka jest wrednie-swietna:-))
-pozdrawiam-psiankaDK-

Joasia said...

Nie będę oryginalna: jest świetna!
Pozdrawiam

aga said...

Boże, chcę taką! Jest BOSKA!!!!
pozdrowienia
aga

Sandra said...

The hair is awesome! Love it :D