23 February 2009

Moja słodka artystka .


Myslę ,że każde dziecko lubi malować. Tak też jest z moją slodką księżniczką. Uwielbia gryzmolić , wszędzie i o każdej porze ;)
Dzis jak wrócilam z pracy , spytala czy z nia porysuję . Bardzo lubię wspólne zabawy plastyczne z córcią więc zabralysmy się do zabawy . I tak oto powstal portret mamy i taty :D . Nie będe ukrywać że dumna mnie rozpiera ;D.
Moja Zojka ma 2 latka i 8 miesięcy i jak każdy zapatrzony rodzić uważam że jak na swój wiek jest bardzo rozwinięta (zreszta wielu ludzi mi to mówi).Myslę sobie że rosnie mi mala artystka hihihihihihihi.
Te prace Zosia wykonala w 99% sama !!! , ja tylko wycielam jej kólka na buźkę. Ja i mąż jestesmy zachwyceni prezentem , w najbliższym czasie mam zamiar kupić ramki i powiesimy portreciki w naszej sypialni , jak narazie zdobią drzwi w kuchni .
Pozdrawiam przeogromnie!!!!!!!!!!

6 comments:

ALEXLS said...

Zgadzam sie, ze takie arcydziela musza zostac oprawione! Koniecznie:) A swoja droga - "niedaleko pada jablko od jabloni":D Zosia artystycznie uzdolniona jest oczywiscie po Mamusi:)

Kropelka said...

No piekne portrety,coreczka jest bardzo zdolna.Na pewno odziedziczyla zdolnosci po mamusi :-) :*

Roszpunka said...

No prosze Jaka zdolna i dobrze myslisz kochana na jej wiek to super rysunki jak dzis pamietam bazgrołki mojej juz teraz 7 letniej:)ale i tak zachowane z reszta pamiatek w specjalnym kartonikuz listami do mikołaja hihih które jej kiedys pokaze jak juz przestanie wierzyc ze istnieje

Anonymous said...

Ale ładna Mamusia i Tatuś Zosieńko! Tatuś to ma nawet bródkę, jak w rzeczywistości;-) ale fajniutko:-) Nikt by nie zrobił tego piękniej, niż Ty:-):-)
A ta ramka...koniecznościowo!
Całuski i cieplutkie pozdrowienia

april79 said...

piękne prace i masz rację że rosnie ci zdolna córka, szybciutko to opraw i na honorowe miejsce wieszaj:)

Yovi said...

rosnie nam wielka artystka!!!