14 January 2014

Wyniki Candy. ( Results of my Candy.)

Witam wszystkich pozna pora :)
 Doliczylam sie , wkoncu sie doliczylam . Nie bylo latwo , zrobilo sie male zamieszanie byly wpisy na blogu , na facebooku , otrzymalam tez kilkanascie wiadomosci od osob ktore nie posiadaja zadnych kont i nie koniecznie na jedna okazje chcialy takowe konta zakladac. Wszystkich was zliczylam kochani , spisalam, sprawdzilam  i wkoncu wylosowalam :)
A szczescie tym razem usmiechnelo sie do ksulerzycka@wp.pl

Wszystkim dziekuje za udzial w zabawie, za mile slowa, za uznanie
, jest mi ogromnie milo!!! Dziekuje bardzo!!!

Zycze dobrej nocy i prosze zwyciezczynie o kontakt :)
Sciskam. Pa.

9 comments:

Unknown said...

Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni! :)

My Crochet Privacy... said...

Wielkie gratulacje, pozdrawiam i dziekuję za miłą zabawę :)

Anonymous said...

Gratuluję zwyciężczyni!
No cóż ,trzeba wziąć szydełko i spróbować tę żabcię odtworzyć!
Pozdrawiam Bożena Z-W

Unknown said...

tak ja też gratuluję. Dobrej nocy

Agnes said...

Gratuluję :)

Unknown said...

Gratuluję :)

Anonymous said...

Gratuluje zwyciężczyni:) i choć mi troszkę smutno, że to nie do mnie uśmiechnął się lis cieszę sie z nią
;) ankaflorianka@interia.pl

Lexie's Art said...

Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę!

Unknown said...

Gratuluje, dzięki za miła zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com