02 March 2012

Skromne i małe . ( The modest and small).


Cieszę się ,że opisy owcy i kotka przydały się Wam :) Widziałam już niektóre Wasze prace wykonane wg. schematu , ślicznie wyszły . Kiedy widzę , że komuś się przydała moja "praca" ogromnie mnie to cieszy !!!!

Pozdrawiam, dzis wyjątkowo słonecznie bo w mojej deszczowej irlandii nastały piękne, ciepłe słoneczne dni . Trzeba korzystać bo tu pogoda jest kapryśna :)
P.S. 13 marca mija kolejny rok bloga , niebawem będę zapraszać na Candy ! :) Co Wy na to ? :D

21 comments:

Myśli pisane said...

rozbroił mnie ten wiszący kotek ;-) piękne!

Szydełkowy Salonik said...

Śiczności! A u nas zimno i deszczowo. Juz nie moge się doczekać Candy!
Pozdrawiam- Kasia

Aga said...

sliczne

muslitotek said...

jestem za :D

Eliza/Tuome said...

śliczności ^^
a ja na to, jak na lato :D

Unknown said...

Tyle wspaniałości produkujesz szkoda, że nie mam więcej czasu na szydełko bo na pewno zrobiłabym każdą maskotkę przez Ciebie prezentowane - są idealne ^^

Kasia z Różności said...

Widzę, że królisia przygotowana już jest na nadejście wiosny ;)

Unknown said...

Twoj kotek jest cudny, moj wg Twojego przepisu troszke koslawy, ale i tak cieszy oko kolazanki ktora go dostala :)))))

Anonymous said...

Piękne maskotki tworzysz:-)
Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem!!!
------Renata--------

Ania said...

Wspaniałości!
Królik jest przepiękny!

visana said...

Laleczka i krolik cudne:)

Anonymous said...

Hura Candy !! Stokrotka dziekuje za schemat owcy , a moze uda Ci sie zrobuc schemat krolika prosze prosze :)

Anonymous said...

a czy będzie opis jak zrobić królika?
kotka zrobiłam - też miałam problem z uszkami - no i jak zawsze 3 oczka w kółko - to dla mnie bardzo, bardzo
mozolna robota- kotek - nie tak ladny jak twoj - no ale to już teraz
też nie mój bo poszedł sobie do dzieciaczka - znalazlam twoja stronę niedawno i juz mam ją w zakładkach - kotka nie moge pokazac bo nie prowadzę bloga-Serdeczności i dzięki za opisy Wanda

japkowa said...

Cuda robisz tym swoim szydełkiem! CUDA! Nie mogę przestać podziwiać.. a ta laleczka.. Marzenie! :)

Unknown said...

cud miód poprostu:)

Ewa said...

rozkoszniaki - przytulaki :)

persjanka said...

a my na to jak na lato....:))..sliczne malenstwa..pozdrawiam ania

Anonymous said...

Stokrotka suuuper owca mi oczywiscie taka nie wyszla Tobie nic nie dorowna - poprostu wszytsko co tworzysz cudownosci. A uda ci sie zrobic schemat konika ? a moze cos na wielkanoc jakis korczaczek siedzacy zolciutki? Pozdrawiam Sylwia

Asia i anioły said...

Zdolna bestyjka z Ciebie! Cudowności robisz! Pozdrawiam!

renataa25 said...

Śliczne a nie skromne!!! Uwielbiam zaglądac do Ciebie!

Aga said...

Piękności popełniasz. Bardzo staranne wykonanie.
Zapraszam Cię do mojego bloga spokrewnionego branżowo:)
http://koronkowarobota.blogspot.com/