01 October 2008

Słonie .

Slonie, slonie , slonie co tu duzo mowic uwielbiam je lepic ;) , moze polecą z nami do Polski ... Jeden napewno poleci dla mojej mamy , która równiez bedzie w tym czasie w Polsce. Ciesze sie ogromnie :"") , w tym roku jeszcze się nie widzialysmy :(, niestety tak wyszlo ...

>>plamka<<
>>dyńka<<
>>blue<<
>>ciapaty<

3 comments:

persjanka said...

witaj..dodalam cie do swoich spacerow..jestem dziergajaca..widze,ze i tobie szydelko nie obce wiec:)..haha..bede agladac..pozdrawiam ania

magdaeska said...

Słoniki śliczne!
Ciekawe czy mnie dzisiaj blogger lubi :/

Anonymous said...

Panowie Trąbalińscy.
Niebieski jest bajeczny :)
Pozdrawiam,
lov2dizajn.blox.pl